• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


تبلیغ اپلیکیشن Allo در صفحه اصلی گوگل ، رقیب تلگرام در ایران

اکتبر 17, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی اخبار تکنولوژی

همان طور که می دانید حدود یک ماه پیش، گوگل اپلیکیشن پیام رسان جدید خودش موسوم به Allo را به طور رسمی عرضه کرد. اپلیکیشن Allo همراه با یک دستیار نرم افزاری مشابه با سرویس گوگل Now عرضه شده است که در صورت استفاده از دستور Google@ می تواند به پرسش های شما پاسخ دهد.

پس از عرضه این برنامه، ادوارد اسنودن با انتشار توییت هایی به مردم هشدار داد که از اپلیکیشن Allo گوگل بهیچوجه استفاده نکنند، چرا که گوگل از طریق بات هایی که در این اپلیکیشن وجود دارند، تمامی مکالمات را برای مدتی نامعلوم برای خود حفظ می کند.

 

اپلیکیشن Allo در صفحه اصلی گوگل

 

 

با این وجود گوگل Allo توانست به رکورد 5 میلیون دانلود دست پیدا کند و در جایگاه هشتم جدول برترین ها قرار بگیرد؛ هرچند مدتی پس از این اتفاق این اپلیکیشن به جایگاه صد و پنجاه و هفتم سقوط کرد و به نوعی نشان داد که کاربران رفته رفته این اپلیکیشن را پاک کرده اند.

 

اپلیکیشن Allo در صفحه اصلی گوگل ، رقیب تلگرام در ایران

 

اما گوگل حالا تصمیم گرفته تا به تبلیغ این اپلیکیشن پیام رسان در صفحه اصلی خود که بسیار پر بازدید است بپردازد. البته پیش تر هم این غول فناوری از این روش برای تبلیغ اپلیکیشن تماس ویدیویی Duo و هم چنین گوشی های پیکسل خود استفاده کرده بود. حالا وقتی شما وارد صفحه اصلی گوگل می شوید، متوجه متنی کوچک می شوید که چنین پیامی را می رساند: به گوگل الو سلام کن. سرویس پیام رسان هوشمند برای اندروید و iOS.

 

احتمالاً این اقدام گوگل راهکار جدید این شرکت برای جذب بیشتری سهم بازار به سمت خودش است. قطعاً گوگل Allo در مسیر سختی برای جذب بیشتر کاربران قرار دارد، چرا که سرویس های پیام رسان شرکت های رقیب نیز در تلاشند تا بیش از پیش در معرض توجه کاربران قرار بگیرند.


اشتراک گذاری