• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


تسریع در پیگیری مطالبات شرکت های قطعه سازی با حضور شرکت‌های‌ تأمین‌کننده

سپتامبر 10, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی ساخت قطعات

یک عضو انجمن قطعه سازان با بیان اینکه امروز صنعت قطعه سازی کشور در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: حضور شرکت‌های‌ تأمین کننده قطعات وابسته به خودروسازها در انجمن می‌تواند در پیگیری مطالبات قطعه سازان بسیار موثر باشد.

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،به ارائه توضیحاتی در مورد انتخابات اخیر انجمن قطعه سازان پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه این انتخابات با حضور جدی 400 نفر از قطعه سازان فعال برگزار شد که این موضوع نشان می‌دهد اعضای جدید مسئولیت سنگین و حساسی داشته و باید تمام اقدامات لازم را برای اجرای وظایف خود انجام دهند.

 

تسریع در پیگیری مطالبات شرکت های قطعه سازی با حضور شرکت‌های‌ تأمین‌کننده

همکاری با شرکت های قطعه سازی خارجی

 

وی با بیان اینکه امروز صنعت قطعه سازی کشور در شرایط حساسی قرار دارد، افزود: در حال حاضر شرکت‌های خودروساز مشغول همکاری با شرکای خارجی هستند و در این شرایط صنعت قطعه سازی با توسعه و تولید محصول متنوع می تواند حضور پررنگی در این همکاری‌ها داشته باشد.

این عضو انجمن قطعه سازان در خصوص حضور نمایندگان شرکت‌های تأمین کننده قطعات خودرو که به عنوان اعضای جدید انجمن انتخاب شده‌اند نیز گفت: انجمن از اعضای قطعه ساز همگن تشکیل شده است. در دوره‌های گذشته نیز نمایندگان این دو شرکت در انجمن حضور داشتند؛ و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

رضایی اضافه کرد: این دو شرکت بخش عمده طراحی قطعات را انجام داده و قطعه ساز محسوب می‌شوند و حضور آنها در انجمن می‌تواند در پیگیری مطالبات قطعه سازان بسیار موثر باشد. چرا که امروز قطعه سازان مطالبات متعددی از خودروسازان دارند که نمی‌توانند به صورت مستقیم با آنها درمیان بگذارند. حضور این افراد باعث می‌شود تا به صورت رودررو مشکلات را درک کرده و اقدام به حل آنها نمایند.

وی با تأکید براینکه مطالبات انجمن فقط دریافت منابع مالی خود از خودروسازان نیست، تصریح کرد: تدوین قوانین مناسب، حضور جدی در وزارتخانه و شورای سیاستگذاری خودرو، مالیات و بیمه و رفع مشکلات ارتباطات بین المللی قطعه سازان از دیگر برنامه‌های انجمن است که می‌خواهیم در دوره جدید به صورت جدی آنها را پیگیری کنیم.


اشتراک گذاری