• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


ساخت استخرهای لوکس با پرینتر سه بعدی

جولای 25, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

ساخت استخرهای لوکس با پرینتر سه بعدی امکان پذیر شده است تا شما بتوانید رویاهایتان برای خانه ایده آل خود را محقق سازید.

رویای داشتن استخری لوکس  یا منظره زیبا

 

ساخت استخرهای لوکس با پرینتر سه بعدی
اخیرا شرکتی در ایالت یوتا آمریکا با استفاده از تکنولوژی پرینترهای سه بعدی موفق شده است که خانه ، استخر و یا باغ ایده آل شما رو مدل سازی و در اختیارتان قرار دهد .
این شرکت که در طراحی بناها و استخر های لوکس متخصص می باشد اولین مدل هایی از استخر سه بعدی را به نمایش گذاشته است . این شرکت با بسط فعالیت های خود مدل هایی بسیار زیبا از سازمان ها و نهاد های مختلف با بناهای بسیار زیبا از قبیل بیمارسان ، ساختمان های اداری و .. جهت استفاده در پروژه های معماری ارائه داده است که با استقبال فراوان دانشجویان و علاقه مندان واقع شده است .

 

ساخت استخرهای لوکس با پرینتر سه بعدی

ساخت استخرهای لوکس با پرینتر سه بعدی
این شرکت آمریکایی از نرم افزارهای مختلف از قبیل Photoshop, Illustrator, Autodesk Maya, Autodesk Mudbox و هم چنین نرم افزار طراحی CAD جهت ارائه مدل های سه بعدی خود بهره می گیرد . مدل ها در ظرف چند روز تهیه می گردد و فرآیند آماده سازی آن توسط پرینتر سه بعدی تنها ساعاتی طول میکشد .مدل هایی که میتواند در ابعاد 1.5 متر در 1.2 متر و با رنگهای مختلف طراحی گردد .

تنها بعد از ارائه چند مدل از نسل جدید استخرها و باغ های ساخته شده توسط این شرکت ، کاربران اشتیاق عجیبی به این مدل ها نشان دادند بطوریکه درخواست های بسیاری برای ساخت این استخرها در ابعاد ” واقعی ” روانه ی این شرکت شد .جری روپلاتو مدیریت این شرکت آمریکایی در مصاحبه ای با مجله ی تایمز گفت :” این پروژه نه تنها ثابت کرد که میتوان از پرینتر سه بعدی در تمامی صنایع بهره گرفت بلکه نشان داد میتوان رویاهای درون ذهنمان را به سازه هایی واقعی و ارزشمند تبدیل کنیم.”

 

ساخت استخرهای لوکس با پرینتر سه بعدی
اگرچه که اولین بار نیست که از پرینترهای سه بعدی در این جهت استفاده میشود اما پیاده سازی الگوهای ذهنی و ارائه ی مدل های از چنین فضاهای زیبا و لوکس بشدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و بنظر می رسد آینده ی طراحی در این حوزه را دگرگون کرده است .

شرکت پایدار تجهیز پارسیان بزرگترین مرکز نمونه سازی سریع و چاپ سه بعدی در اصفهان


اشتراک گذاری