• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


تامین مالی 3 هزار میلیارد تومانی در بخش کشاورزی ، کارگزاری بانک کشاورزی

اکتبر 30, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی خدمات بازرگانی

خرازی مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی  در نشست خبری صبح امروز در خصوص میزان تامین مالی دولت برای بازپرداخت بدهی کشاورزان اظهار کرد: دولت برای اولین بار 3 هزار و 650 میلیارد تومان برای تامین مالی در بخش کشاورزی مشخصا برای خرید تضمینی گندم از ظرفیت بازار سرمایه اختصاص داده است که از این مبلغ 2هزار و 650 میلیارد اوراق سلف در بورس کالا فروخته شده و 1000 میلیارد تومان اوراق مرابحه بوده است.

 

کارگزاری بانک کشاورزی
وی در ادامه با اشاره به اتفاقات بزرگ صورت گرفته در بازار سرمایه یادآور شد: تامین مالی صورت گرفته در بخش کشاورزی از طریق بازار سرمایه دومین و بزرگترین اتفاق در بازار سرمایه بوده و اولین رخداد مربوط به تامین مالی هشت هزار میلیارد تومانی شرکت ملی نفت، برای انتشار اوراق مشارکت بوده است.

تامین مالی 3 هزار میلیارد تومانی در بخش کشاورزی به نقل از مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی

 

مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی گفت: دولت برای اولین بار برای بازپرداخت بدهی کشاورزان 3 هزار و 650 میلیارد تومان تامین مالی انجام داده و این تامین مالی از طریق ظرفیت بازار سرمایه صورت گرفته است.

مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی تصریح کرد: تامین مالی مربوط به بخش کشاورزی در جهت حمایت از این بخش و بازپرداخت بدهی در زمان کوتاه تری است و با توجه به شرایط بانک‌ها در سال‌های گذشته و کمبود منابع آنها بازار سرمایه شرایط ویژه‌ای برای تامین مالی در بخش‌های مختلف دارد که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده شود.

در ادامه محسنی معاون عملیات بازار فرابورس در خصوص نرخ موثر اوراق بدهی گفت: نرخ موثراین اوراق در سررسید سالانه است و پرداخت سود آن در طی یک سال مالی انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: پرداخت بدهی کشاورزان از طریق بازار سرمایه می‌تواند شرایط را برای رشد این بازار و زودتر پرداخت شدن بدهی کشاورزان فراهم آورد.

منبع : خبر گذاری میزان


اشتراک گذاری