• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


تحولات جدید در صنعت جواهرات چاپ سه بعدی در راه است

ژانویه 27, 2020

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی, مقالات

برای اولین بار در سال 2017 از پلت فرم چاپ سه بعدی Figure 4™ رونمایی شد. با گذشت زمان این سیستم توسط شرکت های صنایع مختلف مانند صنعت سمعک ، ارتباطات از راه دور ، دفاتر خدمات چاپ سه بعدی و جواهرات چاپ سه بعدی استفاده شده است.

3D Systems  اعلام کرده است ، این سیستم را به گونه ای بهینه کرده است که متناسب با صنعت جواهرات باشد. با وجود ابتدای کار خود، از شرکت تحقیقاتی Technavio گزارشی دریافت کرده که رشد بازار جواهرات چاپ سه بعدی را در 4 سال آینده تا 26% پیش بینی کرده است.

نسخه جدید شامل بهینه سازی در سخت افزار ، نرم افزار و مواد به منظور ارائه راه حل های تولید خاص برنامه است. با استفاده از پلت فرم جدید چاپ سه بعدی ، متخصصان جواهرات می توانند به گردش کار خاص تولیدی از جمله الگوهای ریخته گری جواهرات ، الگوهای اصلی برای قالب ها و مدل های بررسی نمونه اولیه و مناسب دست یابند.

جواهرات چاپ سه بعدی

افزودن دو راه حل به محلول جواهرات چاپ سه بعدی Figure 4™

فناوری غشای غیر تماسی Figure 4™  و ساختارهای پشتیبانی MicroPointTM در چاپگر سه بعدی ادغام شده اند. ترکیبی از این راه حلها باعث کاهش تعامل بخش به پشتیبانی می شود که منجر به سرعت بالا و دیواره‌های‌های  جانبی صاف‌تر و بهترین وضوح برای کاربردهای جواهرات می شود.

این سیستم همچنان با استفاده از نرم افزار3d sprint  سازنده استفاده می شود.با این حال ، این بار ، آن را شامل سبک های ساخت چاپ اختصاصی است که به طور خاص برای جواهرات ، هم برای هندسه های نازک و ظریف و هم هندسه های ضخیم تر طراحی شده است. کاربران قادر خواهند بود تا چاپ جواهرات را با جزئیات مربوط به تنظیمات ، میخ های تیز ، مش ریز و… بهینه سازی کنند.

با استفاده از سرعت چاپ 16 میلی متر در ساعت با وضوح لایه 30 um و تصویربرداری مبتنی بر طراحی، سیستم های 3d ادعا می کنند که جواهرات Figure 4™   می توانند یک پلت فرم کامل حلقه ها را تا 4 برابر سریعتر از سیستم‌های چاپ قابل مقایسه چاپ کند.

منبع : 3dadept.com

 


اشتراک گذاری