• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


ربات پرینت سه بعدی شده SelfieBot ، کمک به دانش آموزان و دانشجویان در زمینه رباتیک

ژانویه 15, 2017

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

شرکت اندورنس یک شرکت رباتیکی روسی می باش که دارای شعبه دیگری نیز در فلوریدای آمریکا است و اقدام به توزیع روبات دست ساز SelfieBot پرینت سه بعدی شده خود به صورت رایگان نموده است و هدف خود از این کار را کمک به دانش آموزان و دانشجویان در زمینه رباتیک است و قصد دارد تا این علم را وارد مدارس و دانشگاه ها نماید.

 

ربات پرینت سه بعدی شده

 

آقای جورج فومیتچو که از سرمایه گذاران این شرکت است اعلام نموده است که تمامی سورس کدها و نقشه های شماتیک این ربات در دسترس همکگان می باشد و دانش آموزان و دانشجویان می توانند با استفاده از این منابع اقدام به ساخت ربات در مدرسه، دانشگاه و یا خانه خود نمایند. این اطلاعات بگونه ای ساماندهی شده اند که هر کسی می تواند به آسانی از آنها استفاده نماید.

 

ربات پرینت سه بعدی شده SelfieBot

 

ایده این شرکت در مورد این کار آن است که بتواند تکنولوژی رباتیک را به دانشجویان رشته مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک و مهندسی نرم افزار کامپیوتر منتقل نماید. ساخت این ربات بوسیله راهنماهای منتشر شده بسیار آسان بوده و با ساختآن گوشی تلفن همراه شما تبدیل به رباتی خواهد شد که می تواند توسط آن کنترل شود. ساخت این ربات در مدرسه و یا خانه نیازمند استفاده از پرینتر سه بعدی است و تمامی نقشه های مورد نیاز جهت پرینت سه بعدی نیز به همراه سایر اطلاعات ساخت آن منتشر شده است.

تفاوت بسیار زیادی بین این ربات دست ساز پرینت سه بعدی شده و ربات تولیدی این شرکت وجود ندارد. این ربات به راحتی قابل ساخت می باشد و قسمتهای سطخت و گیج کننده آن حذف شده و و اسمبل نمودن قطعات و سخت افزارهای آن نیازمند زمان زیادی نمی باشد. لازم به ذکر می باشد که این شرکت هیچ برنامه ای جهت فروش قطعات استفاده شده در این ربات ندارد و تمامی قطعات لیست شده این ربات از طریق وب سایتهایی مانند آمازون قابل تهیه می باشد.


اشتراک گذاری