• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


ساخت مجسمه پرینتر سه بعدی در پایدار تجهیز پارسیان

اکتبر 23, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

در یکی دیگر از همکاری های پیشگامانه بین جهان چاپ سه بعدی و هنر موزه ی سلطنتی در بلژیک صاحب یک نمونه ی چاپ شده از ونوس مجسمه ی بسیار قدیمی و باستانی شد. هدف موزه نشان دادن کاربرد فن آوری در کار های هنری و تاریخی می باشد. مجسمه ی اصلی ونوس که تنها ۷/۲ سانتی متر است و ۱۰ گرم وزن دارد وموقعیت یک زن در حال رقص میباشد. اصل این مجسمه در موزه ی وین می باشد که به لطف ساخت مجسمه پرینتر سه بعدی و اسکنر سه بعدی کپی آن در موزه ی بلژیک نیز قرار داده شده است. دنیای ساخت مجسمه پرینتر سه بعدی دنیای بزرگ و رویایی میباشد ، چرا که ما ایده های خود را به واقعیت تبدیل میکنیم و از شکلی که در ذهنمان ساخته ایم یک ماکت درست میکنیم و میتوانیم ایده و آنچه که در ذهنمان است را لمس کنیم.

 

ساخت مجسمه پرینتر سه بعدی

 

پرینتر سه بعدی میتواند اتفاقات یا لحظه هایی را که گذشته و قابل بازگشت نیست را برای ما بازسازی کند حال میتواند آن اتفاق تاریخی باشد و یا یک خاطره ی شیرین در زندگی ما باشد.

 

ساخت مجسمه پرینتر سه بعدی در پایدار تجهیز پارسیان

 

ساخت مجسمه پرینتر سه بعدی قدرت خود را در ساخت ماکت نشان داده ماکت هایی که تصویر یک جنگ تاریخی یا یک شهر تاریخی را نشان میدهد.

شاید بگویید هرکسی میتواند ماکت بسازد اما آیا ساخت ماکت یک شهر یا یک جنگ با تمام جزئیات کار آسانیست.

پرینتر سه بعدی میتواند این کارایی را داشته باشد که شما هر وقت که بخواهید بتوانید به سهولت یک ماکت با جزییات بسازید.

در واقع شما دستور میدهید که ایده ای که دارید ساخته شود و پرینتر سه بعدی اطاعت میکند. فکر نمیکنم ساخت یک ماکت به صورت فردی اینقدر لذت بخش باشد. پرینتر های سه بعدی در حال ایجاد انقلابی بزرگ هستند. انقلابی که همه را وابسته ی خود کنند ، یعنی روزی میرسد که اینقدر وابسته به این دستگاه میشید که نداشتن آن برایتان دشوار خواهد بود.

 

پایدار تجهیز پارسیان بزرگترین مرکز نمونه سازی سریع با دستگاه های پیشرفته پرینتر سه بعدی در اصفهان


اشتراک گذاری