• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


دولت فرانسه استراتژی جدیدخودبرای صنعت پرینت سه بعدی و اینترنت اشیارااعلام کرد

نوامبر 5, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

دولت فرانسه به تازگی اعلام کرده است که دو برنامه اقدامی جدید نسبت به پیشبرد فن آوری های دیجیتال در داخل کشور تدوین شده است.  این بیانیه، در 3 نوامبر، توسط  ، کریستف سیروگو ، اعلام شده و به طور خاص بر روی دو حوزه جدید فن آوری یعنی زمینه های تولید افزودنی ( صنعت پرینت سه بعدی ) و اینترنت اشیاء، متمرکز شده است.

 

صنعت پرینت سه بعدی و اینترنت اشیا

 

همان گونه که سیروگو در بیانیه خود اعلام کرد ، هدف از تبیین این دو برنامه ، تبدیل کردن کشور فرانسه به کشوری با نفوذ تر در زمینه این تکنولوژی های انقلابی با تبیین برنامه ای تحت عنوان صنایع آینده است. به نقل از سیروگو جزییات بیشتری از این دو برنامه در هفته های آتی اعلام خواهد شد.

 

توسعه صنعت پرینت سه بعدی و اینترنت اشیا

 

وی در سخنرانی خود همچنین تاکید کرد که اهمیت این موضوع که صنایع فرانسه از تکامل و پیشرفت این تکنولوژی های نوظهور حمایت کنند بسیار زیاد است و تاکید کرد که “بسیج قابل توجهی” برای پبشرفت این صنعت شکل گرفته و تکمیل خواهد شد. به طور خاص، این سیاستمدار به سرمایه گذاری در این زمینه اشاره کرد و بر ضرورت سرمایه گذاری های بخش خصوصی علاوه بر بودجه های دولتی تاکید کرد.

او می گوید، “دولت یک بانک نیست، و یک صنعت هم نیست. دولت یک نهادی است که باید تمامی بازیگران یک صنعت را در کنار هم جمع کند.”

سیروگو این فرصت را برای رهبران کسب و کار صنایع در فرانسه ایجاد کرده است که با سرمایه گذاری در این صنایع به نوسازی و بهبود کسب و کار خود بپردازند.وی بیان کرد که درآمد ناخالص کسب و کار از 29.4 درصد از ارزش افزوده در سال 2014 به 31.3 درصد در پایان سال 2015 افزایش یافته است.

در راستای اهمیت سرمایه گذاری در نوسازی و دیجیتالیزه کردن کسب و کار، وزیر امور صنایع خارجه به ضرورت آموزش کارکنان برای کمک به آنها برای وفق پیدا کردن با تغییرات انقلاب دیجیتالی تاکید کرده است.

به عنوان یک قدرت رو به رشد در صنعت دیجیتال جهانی ، طرح های جدید فرانسه این هدف را دنبال میکنند تا این کشور را در صنعت پرینت سه بعدی و همینطور اینترنت اشیا رو به جلو ببرد .


اشتراک گذاری