• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


ساخت مینی با امضای اختصاصی شما با کمک فناوری پرینت سه بعدی

ژانویه 24, 2018

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

برند مینی به دنبال تنظیم و شخصی سازی هر چه بیشتر خودروی های تولیدی خود با استفاده از سرویس جدید Mini Yours Customized با کمک فناوری پرینت سه بعدی است.
مینی با این سرویس به خریداران خودرو های تولیدی خود اجازه می دهد تعدادی از اجزا و قطعات قابل تنظیم خودرو ها را شخصی سازی کرده و مطابق با میل خود تغییر دهند.

 

فناوری پرینت سه بعدی

 

این قطعات در آلمان با کمک فناوری پرینت سه بعدی چاپ شده و برای نصب به نمایندگی های مجاز ارسال می شود. همچنین مشتریان مینی می توانند این قطعات را خود دریافت کرده و بر روی وسیله نقلیشان نصب کنند.
مدیران این برند بریتانیایی می گویند بعضی از مدل های قدیمی و جدید مینی می تواند از این سرویس استفاده کرده و اجزاء خود را به صورت خاص و با ویژگی های منحصر به فرد تولید کنند.

همانطور که ممکن شما حدس بزنید استفاده از Mini Yours Customized به صورت آنلاین است. مشتریان مینی یک صفحه وب را بارگذاری کرده و با توجه به قطعه ای که قصد تنظیم و شخصی سازی آن را دارند به گزینه های متنوعی از قبیل الگو ها و طرح های مختلف دسترسی خواهند داشت.
الگو های موجود طیف قابل توجهی را شامل شده و می تواند بازه گسترده ای از انتخاب ها را در اختیار خریداران قرار دهد. مینی حتی پا را فراتر گذاشته و خریداران خودرو های این کمپانی می توانند متن سفارشی خاص خود را نیز وارد سیستم سفارش کرده و دست خط خود را روی اجزاء مورد نظرشان چاپ کنند.

exterior side scuttles
به طور کلی هدف مینی از راه اندازی Mini Yours Customized این است که شما بتوانید نام خود را بر روی بعضی از قطعات خودرو درج کنید. به علاوه این کمپانی تریم خاص شما را که نام و یا متن مورد نظرتان بر روی قسمت های مختلف آن به چشم می خورد


اشتراک گذاری