• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پایدار تجهیز پارسیان تنها نماینده رسمی پرینترسه بعدی شکلات Choc Edge در ایران

می 29, 2017

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

شرکت پایدارتجهیز پارسیان مفتخر است اعلام کند که به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت Choc Edge ، تولید کننده انواع پرینترسه بعدی شکلات در سایت این شرکت معرفی شده و آماده ارائه خدمات به مشتریان در ایران و سایر کشورهای منطقه میباشد.

 

پرینترسه بعدی شکلات ، پایدارتجهیز پارسیان

هدیه دادن تصویری شکلاتی از سیمای کسانی که دوستشان داریم بصورت سه بعدی، تبدیل لحظات بیاد ماندنی بصورت مجسمه ای از شکلات بر روی کیک تولد یا عروسی و یا حتی به شکل ساده تر، چاپ یک خرگوش کوچولوی شکلاتی که می تواند عصرانه خوشمزه ای برای میهمان ویژه تان باشد. هم اکنون تمامی این تصاویر به واقعیت تبدیل شده است ، تصاویری از انواع طعم هایی دلخواه به همراه طرح هایی دلخواه شرکت پایدار تجهیز پارسیان با افتخار بعنوان اولین وتنها نمایندگی رسمی شرکت Choc Edge انگلستان ، متشکل از تیم تحقیقاتی دانشگاه Exeter ، پرینترهای شکلات را برای تبدیل تصویر ذهنی شما به طعم هایی دلچسب به ارمغان آورده است .

 

پایدار تجهیز پارسیان تنها نماینده رسمی پرینتر سه بعدی شکلات در ایران

 

این شرکت فعالیت های خود را حوزه ی فناوری پیشرفته ی پرینتر های سه بعدی در مدل های مختلف صنعتی از سال ۱۳۹۳ آغاز و هم اکنون سعی بر این دارد تا با استفاده از بالاترین تکنولوژی روز دنیا گامی مهم در پیشرفت ارائه خدمات در حوزه ی صنعت پرطرفدار شیرینی و شکلات ایران بر دارد .

وبسایت شرکت Choc Edge


اشتراک گذاری