• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پرینترهای سه بعدی میتوانند کمک های بشردوستانه را متحول کنند

آگوست 12, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

پرینترهای سه بعدی ، امروزه پتانسیل تغییر در نحوه کمک های بشر دوستانه انسان ها را دارند. براساس گزارش محققین دانشگاه دلویت ( Deloitte University ) ، امروزه پرینترهای سه بعدی میتوانند در سراسر دنیا به یاری مردم جنگ زده و مصیب زده شتافته و به آن ها کمک کند.

در راستای برنامه های راهبردی مشاوره ای دانشگاه دلویت ، محقیقن این دانشگاه در حال نگارش مقاله ای متمرکز بر روی تاثیر بالقوه پرینترهای سه بعدی در سازمان های غیر دولتی و تلاش کمک های انسان دوستانه است.

 

پرینترهای سه بعدی میتوانند کمک های بشردوستانه را متحول کنند

ما هزینه های بسیاری برای جنگ و فاجعه های انسانی پرداخت میکنیم

 

مقدار هزینه صرف شده برای کمک به انسان ها رو به افزایش است. در سال 2014 میزان کمک های بشردوستانه سراسر دنیا به میزان 24.5 میلیارد دلار رسیده است ، که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 19 درصد افزایش یافته است. برای سال 2016 پیشبینی میشود که 89.3 میلیون نفر در سراسر دنیا نیازمند دریافت این کمک ها باشند. این ذات بشری است که نتواند درد و رنج هیچکس در هیچ گوشه ای از دنیا تحمل کند  و به هرقیمتی که شده بشتابد تا امکاناتی حداقلی برای کسب و کار مردم رنج دیده و آسیب دیده فراهم کند. میتوان گفت 60 تا 80 درصد از این هزینه ها صرف پرداختن به مشکلات زیر ساخت میشود. اما شاید وجود پرینترهای سه بعدی در محل حادثه دیده و یا فاجعه زده میتواند هزینه های مختلف از جمله های تحویل کمک به نقاط مختلف را به شدت کاهش دهد.

 

پرینترهای سه بعدی در کمک به سازمان های خیریه

 

آنتونیو گوترس، کمیسر عالی سابق سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، تاکید میکند که با افزایش تصاعدی نیاز به کمک های بشر دوستانه در سه سال اخیر ، نظام تامین کمک مالی بشردوستانه تقریبا ورشکسته شده.

ساده کردن روند این کمک ها به این معنا است که در زمان سریع تری بتوان به انسان های بیشتری کمک کرد.

پرینترهای سه بعدی میتوانند نقش مهمی در این روند ایفا کنند. پیش از این میدانستیم که پرینترهای سه بعدی و اسکنر های سه بعدی توانسته اند در تولید اندام مصنوعی کم هزینه کمک کنند، اما حالا استفاده از این تکنولوژی در راستای کمک های بشردوستانه قدمی جدید در راستای پیشرفت این تکنولوژی های افزودنی خواهد بود.


اشتراک گذاری