• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پرینترهای سه بعدی در کلاس درس با همکاری سامسونگ و میکربوت

سپتامبر 6, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

در سراسر اروپا، بیکاری جوانان به یک مشکل شایع و جدی برای بسیاری از دانش آموزان و یا جوانانی شده که قادر به پیدا کردن کار به دلیل بازارهای ضعیف و بیشتر از آن، مهارت های کم خود نیستند.  در تلاش برای کمک به جلوگیری از بیکاری جوانان در اروپا و آشنا کردن نسل های جوان تازه به میدان آمده با فناوری های جدید و رو به توسعه دفتر اروپایی شرکت سامسونگ در همکاری با شرکت بزرگ سازنده پرینترهای سه بعدی ، Makerbot ، برای تجهیز تعدادی از موسسات آموزشی (از جمله مدارس، کالج ها، و موزه) با پرینترهای سه بعدی مدرن دست به کار شده اند. ابتکار این شرکت به تازگی این امید را به وجود آورده است که نسل جدیدی از سازندگان و نوآوران در سراسر دنیا را الهام بخش باشد.

 

پرینترهای سه بعدی در کلاس درس

 

به گفته سامسونگ، اولین مرحله از برنامه همکاری این شرکت با کمپانی میکربوت، که بخشی از برنامه مهارت های دیجیتال بزرگتر سامسونگ است، امسال در سراسر آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، و سوئد راه اندازی می شود.  اساسا، با سرمایه گذاری در ساخت پرینترهای سه بعدی و دیگر فن آوری های دیجیتال به دانش آموزان در هر سنی و از طریق مدارس این شرکت به دنبال معرفی و آموزش برنامه نویسی، تولید دیجیتال و سایر مهارت های فن آوری به نسل های جوان تر است. به طوری که زمانی که آنها وارد بازار کار میشوند، مهارت های لازم را برای اثبات خود در آن شغل داشته باشند.

 

Watermark-template

اهداف این پروژه و توسعه پرینترهای سه بعدی

 

در راستا  این هدف، این دو شرکت امیدوارند تا به دانش آموزان یک چرخه طراحی کامل را یاد داده و فرایند کامل شکل گیری و ساخت هر آن چیزی که در ذهن آن ها است را آموزش دهند.

اولین نیکولا، به عنوان مدیر توسعه پایدار و شهروندی سامسونگ اروپا، توضیح می دهد: “در پاسخ به شکاف هشدار دهنده مهارت  و سطح بالای بیکاری جوانان در سال 2013، ائتلاف بزرگ کمیسیون اروپا با یک تعهد در زمینه حمایت از شکل گیری 400،000 شغل دیجیتال تا سال 2019 برای تعامل با جوانان سراسر اروپا ایجاد شد. هدف ما این است که به اولویت های سه ساله خود رسیده و پس از آن با افزایش سرمایه گذاری در این زمینه آن را توسعه دهیم.  فقط یک دختر 9 ساله  را تصور کنید، که قادر است ایده های خود را در مدرسه و به صورت دیجیتالی با پرینترهای سه بعدی به واقعیت تبدیل کند و با خود به خانه ببرد. کل تجربه این سفر از شکل گیری ایده در ذهن تا یادگیری کار با پرینترهای سه بعدی و ساخت آن قطعا به یادگیری هرچه بیشتر کودک کمک خواهد کرد.”


اشتراک گذاری