• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پرینتر سه بعدی حرفه ای دندانپزشکی شرکت Planmeca

نوامبر 8, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

شرکت Planmeca Oy که یک از شرکتهای بزرگ تولید کننده تجهیزات دندان پزشکی است اخیراً اقدام به معرفی پرینتر سه بعدی حرفه ای دندانپزشکی مخصوصی نموده است که فقط مخصوص دندانپزشکان می باشد. این پرینتر سه بعدی که نحوه پرینت آن همانند پرینترهای سه بعدی DLP می باشد قابلیت پرینت نمودن ایمپلنتهای دندان پزشکی، ابزارهای کمکی و مدلهای پزشکی و غیره را دارد و در نوع خود بسیار بی نظیر بوده و با استفاده از آن می توان مدلهای ارزان و با کیفیتی را پرینت سه بعدی نمود.

پرینتر سه بعدی حرفه ای دندانپزشکی شرکت Planmeca

پرینتر سه بعدی حرفه ای دندانپزشکی شرکت Planmeca

پیش از این تاج و پلهای دندان با استفاده از روشهای سنتی که شامل قالب گیری است تولید می شد و می توان گفت که این روش قدیمی یک روش سعی و خطایی می بود چرا که دندانپزشک می بایست در چندین نوبت مدل تولید شده را تست نموده و ایرادهای آن را برطرف می نمود که یک پروسه زمان بری است. همچنین با استفاده از روشهای سنتی در بیشتر موارد بیمار دچار اذیت فراوانی می شد.

ولی دیگر لازم نیست این روش قدیمی ادامه یابد چرا که روش قدیمی دیگر تنها راه تولید این محصولات دیگر نمی باشد و با استفاده از پرینترهای سه بعدی می توان محصولات را با قیمت پائین تر و در عین حال در زمان کمتری تولید نمود و در عین حال با استفاده از اسکنر سه بعدی و پرینتر سه بعدی پروسه دندان سازی به پروسه ای بدون دخالت دست انسان تبدیل می شود و دیگر نیاز به فرو بردن دست در دهان بیمار و همچنین سعی و خطا نمی باشد.

پرینتر سه بعدی حرفه ای دندانپزشکی معرفی شده این امکان را به پزشک می دهد که بتواند اسپلینتها، وسایل کمک درمانی و سایر وسایلی که نیازمند اندازه گیری دقیق است را به آسانی و خیلی سریع تولید نماید. لازم به ذکر است که این پرینتر سه بعدی همراه با نرم افزار مخصوص خود و رزینهای حساس به نور و مخصوص دندان پزشکی مورد نیاز ارائه می گردد.


اشتراک گذاری