• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پرینتر سه بعدی اینبار در ساخت پرنده های اوریگامی برای ایستگاه اتوبوسی در تورنتو!

سپتامبر 5, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی و فناوری پرینت سه بعدی راه خود را برای ورود به هالیوود پیدا کرده است و به سرعت در حال رشد و توسعه است و حتی به تازگی به بخش بازاریابفیلم های هالیوودی نیز راه پیدا کرده است. به عنوان بخشی از تبلیغات فیلم سینمایی کوبو و دو سلسله که در ماه آگوست وارد سینما ها شد ، ایستگاه های مترو ایزوبار و آسترال در تورنتو کانادا با پوششی از پرنده های اوریگامی ساخته شده توسط پرینتر سه بعدی پوشانده شدند!

 

پرینتر سه بعدی اینبار در ساخت پرنده های اوریگامی

پرینتر سه بعدی ، کوبو و دو رشته

 

در صورتی که شما به طور کل از داستان این فیلم بی خبر هستید باید گفت که این فیلم شاید در حال حاضر یکی از اصلی ترین و سرگرم کننده فیلم ها در سینمای حال حاضر دنیا است که توسط استودیو تحسین شده لایکا تهیه و تولید شده است و داستان پسر جوانی به نام کوبو را روایت میکند که با ابزار دو رشته ای زهی خود میتواند کارهای خارق العاده ای در اوریگامی انجام دهد. این فیلم هیجان انگیز برای تمام سنین مناسب است و همچنین طوفانی در فروش سینما در آمریکا و کانادا به راه انداخته است.

 

پرینتر سه بعدی اینبار در ساخت پرنده های اوریگامی

 

این فیلم همچنین با 96 % رای موافق ، نظر مثبت منتقدین را نیز به خود جلب کرده است.

اما این فیلم بر فناوری پرینت سه بعدی و پرینتر سه بعدی نیز متکی است. استودیو لایکا به استفاده از تکنیک های منحصر به فرد در ساخت انیمیشن از جمله استفاده از پرینتر سه بعدی و فناوری های آن در ساخت انیمیشن شهر است و حتی در مراسم اسکار به واسطه استفاده انقلابی از فناوری چاپ سه بعدی در صنعت فیلم سازی خود برنده جایزه فنی آکادمی علوم و هنر شدند.

این استودیو در فیلم جدید خود ، کوبو و دو سلسله ، در راستای پروژه های پیشین خود ، شخصیت اصلی فیلم ، کوبو ، را با پرینتر سه بعدی ساخته و حتی با استفاده از این فناوری اسکلت 16 فوتی عروسک بدون حرکت این فیلم را نیز چاپ کرده اند.

 

پرینتر سه بعدی اینبار در ساخت پرنده های اوریگامی

 

بازاریابی و تبلیغات با پرینتر سه بعدی

 

برای برخی از شخصیت های دیگر این فیلم نیز آن ها برای گرفتن تنها یک صحنه از صورت آن ، بیش از 130 نمونه چهره صورت با پرینتر سه بعدی پرینت کرده اند.

استفاده خلاقانه این کمپانی از فناوری پرینت سه بعدی برای تیم بازاریابی آن ها در شهرهای ایزوبار و ویزوم نیز ایده ای مناسب برای تبلیغات بود.

به عنوان مدیر اجرایی بخش خلاقیت کمپانی در ایزوبار استیو دی لورنزو توضیح میدهد که آن ها مبنای بازاریابی خود را بر اساس همان فناوری های استفاده شده در فیلم گذاشته و پیش رفتند. او میگوید ” “ما می خواستیم به استفاده از چاپ به یعدی و ایده های خود محدوده تفکرات سنتی را جابه جا کنیم و حرفی تازه بیان کنیم.”

برای تحقق بخشیدن ایده خارق العاده خود ، شرکت ایزوبار به همکاری با شرکت چاپ سه بعدی    در تورنتو روی آورد. این همکاری آن ها با هم ، به تولید یک تصویری از پرنده ای که خود با 15 پرنده اوریگامی ساخته شده با پرینتر سه بعدی انجامید که گویی از پوستر فیلم بیرون آمده و پرواز میکنند. هرکدام از این پرنده ها بال هایی به طول 7 تا 12 و یا 15 اینچ داشته و همه آن با جنس پلاستیک سخت کامپوزیت به صورت سه بعدی پرینت شده و پس از آن با اسپری های دستی رنگ شده اند.


اشتراک گذاری