• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پرینتر سه بعدی در صنعت ساختمان ، اینبار ساخت برج های Game of Thrones!

سپتامبر 2, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

یک کارخانه ساخت سیمان در روسیه با استفاده از یک دستگاه پرینتر سه بعدی ، برج قلعه وینترفل از سریال بازی تاج و تخت را بازسازی کرده است. این برج دو طبقه و با ارتفاعی حدود 6 متر خواهد بود و در زیربنای به ابعاد 6x3m بنا میشود. محل قرار گیری و ساختار این سازه به گونه ای است که بر شهر Yekateringburg روسیه احاطه خواهد داشت.

این نمونه همچنین مهارت های پرینت سه بعدی این شرکت را به نمایش گذاشته که این موضوع میتواند منجر به افزایش سرعت ساخت و ساز خانه در محل در کشور روسیه با استفاده از پرینتر سه بعدی شود.

 

ساخت برج های بازی تاج و تخت با پرینتر سه بعدی توسط شرکتی در روسیه!

 

پیشینه استفاده از پرینتر سه بعدی در صنعت ساختمان

 

یک شرکت چینی نیز به تازگی کل یک ویلا را در سایت مورد نظر یا استفاده از پرینتر سه بعدی ، ساخته است. پس در نتیجه این عملیات مورد تازه ای نبوده ، اما یک فناوری جذاب با نگاهی به آینده است که پیچ و تابی کلاسیک در خود جا داده است.
“در هنگام تماشای فصل اول از بازی تاج و تخت من خود را در آن دوران تاریخی احساس میکردم: شوالیه های جنگی ، فتوحان، روح رقابت. Rinat Brylin، مدیر کل کارخانه سیمان Ekaterinburg با بیان این موضوع اضافه میکند که : بنابراین من تصمیم به ساخت یک خانه به شکل یک قلعه کوچک گرفتم. البته، من نمی خواستم با افراط تمام دیوار های محافظتی را با شمشیر و سپر شوالیه ها تزیین کنم اما سبک تاریخی چیزی است که من می خواهم از آن در ساخت خانه استفاده کنم. ”

شرکت روسی به استفاده از این به عنوان یک ابزار فروش، مصمم است و در حال بررسی جزییات بیشتر برای انجام این کار است. در واقع، آنها میخواهند برای پرینت سه بعدی دیواری صاف ، نیازی به گچ و خاکی دیگر نباشد.

 

ساخت برج های بازی تاج و تخت با پرینتر سه بعدی توسط شرکتی در روسیه!

 

پرینتر سه بعدی ، گامی رو به جلو در صنعت ساختمان

 

این می تواند یک گام بزرگ رو به جلو برای صنعت ساخت و ساز در صنعت پرینت سه بعدی باشد. به عنوان مالک یک کارخانه سیمان که برای تامین سیمان خشک دست به ترکیب مواد نفت گازی است اما Brylin تا رسیدن به نمونه و ترکیب مطلوب برای پرینت سه بعدی در صنعت ساختمان ، آزمایش های گوناگونی انجام میدهد.

این شرکت برای هرچه محبوب تر کردن این فناوری جدید ، بازوی رباتیکی بسیار عظیمی بر روی دستگاه های خود کار گذاشته است. این بازو ابعاد چشمگیری دارد که شامل 8 متر ارتفاع ، 8 متر طول و  4 متر عرض دارد که این مساله باعث جذاب شدن این فناوری برای شرکت های مختلف فعال در زمینه این صنعت در سراسر جهان میشود.

در حال حاضر پرینتر سه بعدی این شرکت قادر به چاپ ابعاد 50cm در روز است و مالکان برا این باورند که با کمی توسعه ،میتوانند کل یک خانه را در دو یا سه روز به صورت سه بعدی پرینت کنند.


اشتراک گذاری