• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


شرکت پایدار تجهیز پارسیان پیشرو در ارائه خدمات پرینت سه بعدی اصفهان

اکتبر 17, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

شرکت پایدار تجهیز پارسیان به عنوان بزرگترین مرکز پرینت سه بعدی اصفهان مفتخر است با مجهز بودن به جدیدترین و به روز ترین دستگاه های اسکن و چاپ سه بعدی ، به ارائه خدمات به مشتریان عزیز سراسر کشور بپردازد.

 

شرکت پایدار تجهیز پارسیان پیشرو در ارائه خدمات پرینت سه بعدی اصفهان

 

شرکت پایدار تجهیز پارسیان ( PTP.Co ) کار خود را در زمینه ارائه خدمات ساخت ، تولید و عرضه قطعات و تجهیزات صنعتی برای صنایع مختلف با دراختیار داشتن یک تیم فنی و مهندسی و کارشناسان خبره آغاز کرد. در ابتدا  این شرکت فعالیت خود را در زمینه های مهندسی آغاز کرده و به کمک در چرخه تولید مجتمع های مختلف صنعتی کشور پرداخت. با توجه به امکانات موجود و تجارب به دست آمده در سال های اخیر سال، از صنایع بزرگ مانند نفت، گاز،پتروشیمی، برق ، مواد غذایی و مواد شیمیایی میتوان به عنوان مشتریان این شرکت یاد کرد.

 

شرکت پایدار تجهیز پارسیان با استفاده از تیمی خبره و کارآزموده ، اقدام به ارائه خدمات اسکن و چاپ سه بعدی به صنایع مختلف سراسر کشور میکند.این شرکت با مجهز بودن به مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های پرینتر و اسکنر سه بعدی ساخت شرکت ۳D Systems آمریکا ( بزرگترین شرکت سازنده پرینترهای سه بعدی در دنیا ) آماده ارائه خدمات پرینت سه بعدی اصفهان میباشد :

  • ساخت انواع قطعات صنعتی و مدل های ریخته گری از جنس پلاستیک ABS و نایلون و بالاترین دقت ممکن برای صنایعی همچون صنایع پالایشگاهی ، پتروشیمی ، صنایع برق ، صنایع غذایی و …
  • ساخت انواع ماکت های معماری با تمام جزییات و با بالاترین دقت و با قابلیت چاپ همزمان سه رنگ
  • مجسمه سازی ؛ تهیه مدل سه بعدی اشخاص به وسیله دستگاه های اسکنر سه بعدی و ساخت مجسمه با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان
  • ارائه خدمات اسکن سه بعدی در محل و تهیه نقشه ساخت و قطعات سه بعدی با دقت بالا تحت عنوان دفترچه های فنی
  • تهیه نقشه و ساخت قطعات آسیب دیده لوازم خانگی


اشتراک گذاری