• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پرینت سه بعدی سفارشی صفحه شطرنج با تصویر شهر ها در مقابل هم!

اکتبر 31, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

طیف خاصی از مجموعه های صفحه شطرنج توسط شرکت اتسی به عنوان AberuizDesign به شکل پرینت سه بعدی سفارشی طراحی و ساخته شده و به شما اجازه میدهد به عنوان نماینده شهر محبوبتان در ایالت متحده آمریکا ، شطرنج بازی کنید. طراح این صفحات شطرنج را برای 6 شهر معروف آمریکا طراحی کرده است. با مهره هایی کوچک از نماد های معروف آن شهر به عنوان مهره های بازی شما!

 

پرینت سه بعدی سفارشی صفحه شطرنج

 

شطرنج یک بازی فوق العاده دشوار برای رسیدن به درجه استادی است. اما این تنها مشکل برخی از بازیکنان نیست. هر مهره از یک مجموعه شطرنج بر اساس موقعیت ، درجه اهمیت متفاوتی در بازی دارد. پادشاهان و ملکه از مهم ترین مهره ها هستند، در حالی که پیاده ها مصرفی و ضعیف هستند. اما برای کسانی که در خارج از سلطنت زندگی می کنند، بسیاری از اصطلاحات اختصاص داده شده به مهره های شطرنج از رده خارج و به بی معنی هستند. مثلا رخ چیست؟!

پرینت سه بعدی سفارشی صفحه شطرنج

 

خوشبختانه طراحان شرکت اتسی به عنوان AberuizDesign به طور کامل صفحات و مهره های بازی شطرنج را نونما کرده اند. این شرکت با پرینت سه بعدی سفارشی تصاویر برجسته تعدادی از شهرهای معروف آمریکا و مهرهای جدید به شکل آسمان خراش های آن شهرها به بازیکنان اجازه داده اند تا از سیستم قدیمی شاه و وزیر و .. خارج شده و با علاقه بیشتری بازی کنند. طراحان ست های کاملی از صفحه و مهره های بازی برای 6 شهر سن دیگو، شیکاگو، سان فرانسیسکو، دالاس، سیاتل و لس آنجلس ساخته اند، با ساختمان های نمادین مربوطه آن شهرها. مهره هایی که با استفاده از پرینترهای سه بعدی و با متریال نایلون پودری ساخته شده اند.

هرچند این موضوع که کدام آسمان خراش نماد کدام مهره قدیمی است اما سایز و اندازه هر مهره به نوعی به عنوان راهنما برای بازیکن عمل خواهد کرد. شاید بهترین بخشی از این پرینت سه بعدی سفارشی این است که هر طرف از مهره های بازی به صورت جداگانه فروخته میشود که این موضوع اجازه میدهد شما شهر دلخواه خود را انتخاب کنید و این به نوعی جنگ بین شهر ها خواهد بود ! البته در همان دو رنگ سیاه و سفید.


اشتراک گذاری