• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


چاپگرهای سه بعدی در خدمت صنعت طلا و جواهر ، فناوری DLP

سپتامبر 6, 2017

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

چاپگرهای سه بعدی هم در مرحله طراحی به صنایع طلا و و جواهر خدمت می کنند و هم در مرحله مدلسازی و ساخت به کمک این صنعت می آیند.

 

چاپگرهای سه بعدی در خدمت صنعت طلا و جواهر

 

در حال حاضر در صنعت طلا و جواهر و فلزات قیمتی طراحی با کیفیت بسیار مهم شده است و سلیقه ی مشتریان به سمت کارهای خلاقانه و پیچیده سوق داده شده است.طراحی های متفاوت و پیچیده، جواز موفقیت در صنعت طلا و جواهر در آینده این صنعت خواهد بود.

در گذشته تمامی این کارها به صورت دستی انجان میشد به شکلی که در ابتدا طرح را با دست درست کرده و بر روی آن پرداخت انجام میدادند و بعد از آن در چندین مرحله قالب میگرفتند تا برای ریخته گری طلا آماده شود و همیشه هم نتیجه ی بدست آمده مطلوب نبود.

امروزه با تکیه به قدرت چاپگرهای سه بعدی این کار بسیار راحتتر ، با دقتتر و با کیفیت تر شده است به شکلی که بسیار راحت طرح سه بعدی با بیشترین دقت با مواد مناسب ریخته گری چاپ میشود و در دو مرحله آمادهریخته گری طلا و یا هر فلز دیگری می باشد.

در این صنعت از تکنولوژی چاپگرهای سه بعدی DLP استفاده میشود زیرا مواد اولیه آن قابل قالب گیری و دقت آن بسیار بالا میباشد و ریزه کاری های صنعت طلا سازی را به خوبی انجام میدهد.

طراحی، شیوه های قدیمی ساخت هر روزه غیر اقتصادی تر و نا کارآمد تز از گذشته می شوند. استفاده از چاپگر های سه بعدی در تولید قطعاتی که مستقیما” باید ریخته گری گردند یا در تولید قطعاتی که طور غیر مستقیم قالب گیری می شوند ، اقتصادی ترین شیوه تولید در صنعت طلا و جواهر در دنیاست.

 

چاپگرهای سه بعدی در خدمت صنعت طلا و جواهر

 

 

صرفنظر از موضوع شیوه تولید، طراحی های متفاوت و پیچیده یا بالعکس طرح های ساده اما متفاوت و نو جایگاه ویژه ای در بازار صلا و جواهر دارند . این طرح ها همواره با استقبال چشمگیری در بازار طلا و جواهر روبروی می شوند و روز بروز عرصه را برای استفاده و ساخت طرح های تکراری تنگ می کنند.


اشتراک گذاری