• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


گسترش روز افزون صنعت پرینتر سه بعدی در کشور چین

نوامبر 14, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

بر طبق گزارشات منتشر شده در زمینه فروش پرینترهای سه بعدی بیشترین تعداد پرینتر سه بعدی در کشور در چین به فروش رفته است و این کشور در حال گرفتن جای آمریکا در زمینه تولید و فروش پرینترهای سه بعدی است. جمعیت بسیار زیاد کشور چین باعث شده است تا شرکتهای تولید کننده بتوانند محصولات را در تیراژ بالاتری تولید نمایند و خود این موضوع باعث می گردد تا فروش پرینتر سه بعدی در چین بیشتر از کشورهای دیگر باشد.

در سال گذشته حدود 258 هزار دستگاه پرینتر سه بعدی با قیمتی کمتر از 5000 دلار فروش رفته است که حدود 5500 دستگاه آن در کشور چین تولید و به فروش رفته است و این رقم تا سال 2020 به مقدار 20 هزار دستگاه خواهد رسید. بازار پرینترهای سه بعدی چین به شدت در حال رشد می باشد.

 

صنعت پرینتر سه بعدی در چین

گسترش روز افزون صنعت پرینتر سه بعدی در چین

 

در سال 2014 حدود 34 هزار دستگاه پرینتر سه بعدی در چین فروخته شده است و این رقم در سال 2015 به عدد 77 هزار دستگاه رسیده است. بیشتر پرینترهای سه بعدی فروخته شده دارای قیمتی کمتر از 5 هزار دلار قیمت داشته اند و پیش بینی می شود که حدود 440 هزار دستگاه در سال 2019 به فروش خواهد رسد.

پیش بینی می شود که امسال کشور چین جای آمریکا را در صنعت پرینتر سه بعدی خواهد گرفت و به احتمال زیاد این جایگاه را دو و یا سه سال در اختیار داشته باشد. یکی از دلایل رشد چین در زمینه نمونه سازی سریع و یا پرینترهای سه بعدی، کمکهای دولت چین به شرکتهای تولید کننده پرینتر سه بعدی است.
در بین شرکتهای تولید کننده پرینتر سه بعدی شرکت XYZPrinting تایوان بیشترین بازار فروش پرینترهای سه بعدی (حدود 21%) را در اختیار دارد و شرکت 3D System حدود 10 درصد بازار را در اختیار دارد. بعد از این دو شرکت بزرگ، شرکتهای Ultimaker و M3D حدود 9 درصد بازار صنعت پرینتر سه بعدی را در اختیار داند. شرکت Startasys که یکی از غولهای پرینترهای سه بعدی می باشد بیشترین تمرکز خود را زمینه چاپگرهای صنعتی نموده است و تنها حدود 8 درصد بازار فروش پرینترهای سه بعدی با قیمتی زیر 5000 دلار را در اختیار دارد.


اشتراک گذاری