• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


آزمایشگاه Aurora چاپ سه بعدی فلزات را سرعت بخشید

فوریه 25, 2020

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی, مقالات

لابراتوارهای Aurora نقطه عطف مهمی را در روند پیشرفت چاپ سه بعدی سریع فلزات خود معرفی کردند.

چاپ سه بعدی سریع فلزات

این شرکت مستقر در استرالیا چندین سال است که در حال توسعه یک روند چاپ سه بعدی سریع فلزات بسیار متفاوت است که امیدوار است اپراتورها را قادر سازد تا روزانه یک تن مواد را چاپ کنند.

تفکر این است که چنین تولید سریع برای صنایع سنگین واقع در مناطق دور افتاده ، جایی که حمل قطعات یدکی بسیار گران است ، مورد استفاده قابل توجهی خواهد بود. درعوض ، آزمایشگاه های Aurora امیدوارند که بتوانند این عملیات را به سادگی قطعات جایگزین چاپ سه بعدی در سایت فعال کنند.

آزمایشگاه‌های MCP   Aurora

پروسه MCP یا “چاپ همزمان چند لایه” آنها هم آشنا و هم غیرمعمول است. این آشنا است زیرا از همان رویکرد همجوشی بستر پودر / لیزر استفاده می کند که توسط بسیاری دیگر استفاده می شود. اما این غیرمعمول است که آنها راهی برای موازی سازی این روند نیز کشف کرده اند.

در اصل آنها یک رنده را روی سطح چاپ میکشند، که از هر سلول رنده پودر تازه میریزد. سپس ، به محض اینکه رنده ها می ریزند ، لیزرها به علت ابنکه در معرض هر سلول رنده است بطور انتخابی پودر را جوش میدهند .

فرآیند MCP کاملاً مقیاس پذیر است ، زیرا مکانیسم رنده می تواند سلولهای زیادی داشته باشد و همچنین می تواند گسترده تر شود. با این روشها ، آزمایشگاه های Aurora امیدوارند که این سیستم را مقیاس بندی کنند تا چاپ سه بعدی یک تن فلز در 24 ساعت امکان پذیر باشد. آخرین تستهای سرعت آنها نشان می دهد که آنها در راه انجام این کار موفق هستند.

اما همیشه یک سوال طولانی وجود دارد: حتی اگر  آزمایشگاه‌های Aurora بتواند اشیاء فلزی را با سرعت سریع چاپ کند ، آیا قطعات حاصل از کیفیت خوبی برخوردار هستند؟ بسیاری از قطعات چاپ شده سه بعدی نسبت به قطعات معادل ساخته شده با استفاده از فرآیندهای سنتی قوی تر است.

منبع : www.fabbaloo.com


اشتراک گذاری