• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پرینت سه بعدی فلز،سینترکس: هدف رهبری در خاورمیانه!

آگوست 20, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

کمپانی سنتریکس به تازگی از دستگاه پرینت سه بعدی فلزی رونمایی کرده که در امارات متحده عربی شکل گرفته است. این شرکت همچنین از گسترش فعالیت های خود در منطقه خاورمیانه خبر داده است. در میان دیگر سرمایه گذاری های این شرکت، آن ها قصد دارند تا به رهبر صنعت پرینت سه بعدی در خاورمیانه با تمرکز بر روی برنامه های کابردی برای دندانپزشکی تبدیل شوند.

با وجود به راه افتادن موج استفاده از پرینت سه بعدی ، اما همچنان کمبود صنایع پرینت سه بعدی و شرکت های ارائه دهنده خدمات پرینت سه بعدی در خاورمیانه محسوس است. یکی از شرکت هایی که در تلاش است تا تحولی در این بازار به وجود آورد کمپانی سنتریکس است. شرکتی که در هردو زمینه ساخت و ارائه خدمات مشاوره های گسترده ای میدهد. پس از باز کردن اولین مرکز آن در امارات متحده عربی در اوایل سال جاری، و با توجه به آغاز تولید در ماه نوامبر، نمایندگان این شرکت برنامه های آینده خود را برای گسترش فعالیت هایشان شرح میدهند.

 

سینترکس ، پیشگام در صنعت پرینت سه بعدی

 

دکتر Alaa Elwany استادیار در دانشکده مهندسی صنایع و سیستم در دانشگاه تگزاس A & M (TAMU) به تازگی و پس از شنیدن برنامه های بلند پروازانه کمپانی سنتریکس برای ارائه با کیفیت بالا خدمات پرینت سه بعدی در خاورمیانه ، به تیم این شرکت ملحق شده است. Elwany توسط Julian Callanan، بنیانگذار Sinterex، که به دنبال استخدام تیمی خبره مدیریتی بود ، به این شرکت اضافه شد. در طی این فرآیند، Callanan همچنین با دکتر پل اسمیت، محقق از مدرسه Glasglow از موسسه هنر نوآوری طراحی در اسکاتلند تماس گرفت. هر دو اسمیت و الوانی در حال حاضر به عنوان مدیران فنی خدمت می کنند.

به منظور ارائه مشاوره موفق در زمینه پرینت سه بعدی و خدمات ساخت تولید افزودنی با کیفیت بالا،  Callanan  بنیانگذار  Sinterex  نیاز به پیدا کردن کارشناسان در تعدادی از زمینه های مختلف را احساس کرد.

خدمات مشاوره پرینت سه بعدی

 

بخش مشاوره Sinterex کمک می کند تا شرکتهای تولیدی و خدماتی در منطقه چگونگی پرینت سه بعدی فلز را درک کرده و در کسب و کار خود آن را را جایگزین یا مکمل فن آوری های تولید دیگر مانند فرز CNC کنند. در همین حال، خدمات ساخت که توسط Sinterex و به تازگی ارائه خواهد شد مربوط به مشتریان پرینترهای سه بعدی فلز این شرکت می باشد که توسط یک مهندس و تکنسین عمل استفاده از این دستگاه ها به شرکت های موجود در منطقه خاورمیانه آموزش داده شده و به آنها خدمات ارائه میشود. این شرکت همچنین به تازگی یک گزارش تحقیقاتی از بازار تهیه کرده که شامل اطلاعات جمع آوری شده درمورد “اساتید خبره در زمینه پرینترهای سه بعدی فلز” است و در مورد علاقه آن ها به فعالیت در این شرکت از آن ها پرس و جو شده است.

سینترکس ، پیشگام در صنعت پرینت سه بعدی

 

علاوه بر جاه طلبی های پزشکی خود، Sinterex همچنین امیدوار به قبضه بازار تولید قالب با خرید یک پرینتر سه بعدی فلز بزرگتر که قادر به ایجاد ابزارهای فلزی و قالب صنعتی است ، میباشد. بخش اعظمی از هزینه های شرکت های مختلف در زمینه قطعه سازی صرف قالب سازی میشود. شرکت Sinterex با سنجش این هزینه ها و با پیشنهادات خود ، براین تلاش است که هزینه های شرکت ها برای قالب سازی را با دستگاه های پرینت سه بعدی فلز کاهش دهد. علی الخصوص صنایع نفت و گاز موجود در منطقه خاورمیانه.


اشتراک گذاری