• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


در این رستوران ، یک پرینتر سه بعدی سرآشپز است !

آگوست 7, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

رستوران سرشناس Food Ink در مرکز لندن نه تنها محلی برای صرف غذاست که مکانی شگفت انگیز برای آشنایی با مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا نیز هست ، دراین رستوران  یک پرینتر سه بعدی سرآشپز است.

در این رستوران ، یک پرینتر سه بعدی سرآشپز است !

 

شما هرچیزی را که دراین رستوران کانسپچوال میبینید ساخته شده توسط پرینتر سه بعدی است .از ظروف غذا تا وسایل رستوران و خوراکی ها ! اصلا چه نیازی به تهیه غذا توسط آشپزها با صرف زمان زیاد است زمانی که میتوان همان غذا را توسط پرینتر سه بعدی تولید کرد ؟

مدیریت رستوران Food Ink در توصیف دلیل تاسیس این رستوران می گوید:” ما تجربه ای از ملاقات با هنر ، فسلفه و تکنولوژی آینده ی دنیا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. “در این رستوران پیشرفته ترین نوع از پرینتر های سه بعدی برای ساخت غذا امکان تحویل انواع غذاها و هم چنین دسر ها را در اختیار مشتریان قرار داده است .

 

در این رستوران ، یک پرینتر سه بعدی سرآشپز است !

 

طرح های فضایی بشقاب های رستوران

 

هم چنین در اقدامی جالب اخیرا این رستوران امکان انتخاب طرح هایی فضایی از بشقاب های پذیرایی را در اختیار مشتریان قرار داده است . به این نحو که شما با انتخاب نوع غذا ، پیش غذا و دسر خود می توانید نوع ظروف طراحی شده توسط پرینتر سه بعدی را نیز انتخاب و از صرف وعده ی ناهار یا شام خود در آن لذت ببرید .

شاید اولین پرسش در ذهن مخاطبان این رستوران قبل از رجوع به آن طعم غذاهای ساخته شده توسط پرینتر سه بعدی سرآشپز باشد .

در این رستوران ، یک پرینتر سه بعدی سرآشپز است !

آنتونی دبرنزسکی مدیر این رستوران می گوید که از میزان استقبال مشتریان خود نیز متعجب شده است زیرا در وهله اول تصور بر انتخاب این رستوران به دلیل ارائه یک تکنولوژی برتر در آن بود اما پس از مدتی استقبال خیره کننده ای از کیفیت و طعم غذا نیز مخاطبان بسیاری را روانه ی رستوران ما کرد .

هدف این رستوران ارائه غذا متناسب با فرهنگ ها و زبان های مختلف است که تکنولوژی روز پرینتر سه بعدی سرآشپز این کار را برای آن میسر کرده است .

در این رستوران ، یک پرینتر سه بعدی سرآشپز است !

 

رستوران Food Ink تنها مدل از استفاده ی تکنولوژی روز نیست که در دنیا خوش می درخشد و این نشان دهنده استفاده ی خلاقانه و بروزی رسانی فعالیت های عادی مردم با استفاده از تکنولوژی می باشد ، فرآیندی که موجبات نهایت بهره وری برای کاربران و تولیدکنندگان را بوجود آورده است .

 


اشتراک گذاری