• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پشتیبانی از تکنولوژی چاپ سه بعدی در ویندوز 8

جولای 31, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

وقتی یک فناوری جدید پا به عرصه فناوری می‌گذارد، تمامی شرکت‌های بزرگ سعی می‌کنند که خود را با آن همگام ساخته و در توسعه و پیشرفت آن نقش پر رنگی ایفا کنند. مدیران بزرگ آی تی دنیا فهمیده‌اند که پرینترهای سه بعدی به سرعت در حال نفوذ به صنایع مختلف هستند و همین موضوع باعث شده که به تولیدات جدیدی در این زمینه دست بزنند. به عنوان نمونه شرکت مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی بومی از پرینترهای سه بعدی را به API ویندوز 8.1 آورده است و نرم افزاری را به صورت اختصاصی برای پشتیبانی از تکنولوژی چاپ سه بعدی در ویندوز 8 در نظر گرفته است.

چاپ سه بعدی در ویندوز 8 ، پشتیبانی پرینتر سه بعدی در ویندوز

به گفته مایکروسافت این برنامه که 3D Builder نام دارد، برای تازه کارها ساخته شده است تا بتوانند ایده‌های خود را به سادگی عملی کنند. در بخشی از این برنامه کاتالوگی از طرح‌های پیش آماده قرار گرفته است تا کار با پرینترهای سه بعدی برای هر کسی ساده شود. ممکن است که تمامی کاربران با نرم افزارهای طراحی کد، آشنایی زیادی نداشته باشند، این برنامه به کمک این دسته از کاربران خواهد آمد تا بتوانند اشیای مورد نظر خود را تنظیم و ترکیب کنند.

چاپ سه بعدی در ویندزو 8 ، پشتیبانی پرینتر سه بعدی در ویندوز

البته کاربران حرفه ای کامپیوتر در حوزه تکنولوژی پرینتر سه بعدی که به ابزارها و نرم افزارهای پیشرفته طراحی تسلط دارند هم می‌توانند طرح‌های پیچیده خود را در نرم افزار وارد کرده و از آن به خوبی استفاده کنند. البته هنوز پرینترهای سه بعدی عمومیت پیدا نکرده‌اند و شما نمی‌توانید در هر مغازه‌ای یکی از آن ها را پیدا کنید. در حال حاضر پرینتر سه بعدی یک تکنولوژی نو به حساب می‌آید که جای خود را در تولیدات انبوه باز نکرده است. اما این روند سریع رشد، مشخص کننده آینده درخشان صنعت چاپ سه بعدی است.


اشتراک گذاری