• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


تولید زیر دریایی چاپ سه بعدی

مارس 4, 2020

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی, مقالات

مقاله اخیر ما در ارتباط با اسکوتر زیردریایی چاپ سه بعدی با پیش بینی مشاهده یک زیردریایی چاپ سه بعدی در آینده نزدیک، به اتمام رسید. در حالی که ما هنوز کاملاً در آن حضور نداریم ، قدم مهمی در این جهت طی تابستان حاصل شد، که قطعات چاپی سه  بعدی Thyssenkrupp Marine Systems برای زیردریایی ها، تأییدیه‌های ایمنی و کیفیتی را برای تولید سریالی دریافت کردند.

 

به موجب این امر مرکز تکنولوژی thyssenkrupp اولین مرکز ساخت چاپ سه بعدی در جهان شد که موفق به دریافت تاییدیه ساخت از DNV GL شد، جامعه جهانی که مراحل اعتباربخشی و صدور گواهینامه را برای صنایع مختلف از جمله دریانوردی ، انرژی تجدید پذیر ، مراقبت های بهداشتی و سایر موارد فراهم می کند. گواهی‌نامه‌های تولید، فرآیندها و بخش‌های پایانی را با استانداردهای صنعت کنونی برای ایمنی، کارکردپذیری، تکرارپذیری، و قطعات یدکی اصلی تضمین می‌کند.

برای نشان دادن اینکه AM( additive manufacturing) چگونه میتواند در بخش زیردریایی مفید باشد، مهندسانی برای مهندسی معکوس شیرهای بهینه سازی شده برای چاپ سه بعدی انتخاب شدند. مهندسی معکوس قطعات قدیمی هنگام انتقال تولید به AM امری معمول است زیرا هندسه های ایده آل با چاپ سه بعدی قابل دسترس هستند. اهداف این پروژه شامل کاهش وزن ، بهبود رفتار جریان برای کاهش نویز ، نفوذپذیری کم مواد و مدیریت بهتر رسانه ها است. با استفاده از طراحی تولیدی و شبیه سازی جریان ، می توان لوله ایده آل را در مرحله طراحی نقشه کشید و آزمایش کرد. این یعنی زمان و پول صرفه جویی شده در مرحله نمونه سازی .

شیر چاپی 3 بعدی تعداد قطعات موجود در مونتاژ را کاهش داده و ضمن کاهش وزن 83٪ از 13.3 کیلوگرم به 1.1 کیلوگرم همچنین حدود 20٪ فضا را کاهش می دهد. کاهش وزن اجزاء بدین معنی است که می توان بار فرعی را افزایش داد. علاوه بر این ، نفوذپذیری با استفاده از یک آلیاژ کروم-نیکل 1.3964 کاهش یافته است. ساخت آن تنها یک سال طول کشید.

منبع : fabbaloo.com

 

 


اشتراک گذاری