• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


شرکت 3d Systems و اعلام استراتژی جدید در صنعت پرینت سه بعدی

سپتامبر 13, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

شرکت 3d Systems از یک استراتژی جدید همراه با راهکارهایی جدید ، همکاری های جدید و در نهایت تیم جدید مدیریت خود برای افزایش توان این شرکت در زمینه کمک به مشتریان خود برای گذار از نمونه سازی در صنعت پرینت سه بعدی و روی آوردن به ساخت قطعات نهایی ، رونمایی میکند. جزییات این اقدامات شرکت 3d Systems توسط رییس این شرکت Vyomesh Joshi در نمایشگاه IMTS 2016 اعلام خواهد شد.

 

شرکت 3d Systems

شرکت 3d Systems و بازنگری در صنعت پرینت سه بعدی

 

اکثر کارشناسان صنعت پرینت سه بعدی براین باورند که بازار پرینترهای سه بعدی خانگی در حال درجا زدن است و پیشرفت زیادی نداشته است. این کارشناسان اعتقاد دارند صنعت پرینت سه بعدی خانگی در حال حاضر و نسبت به سال 2014 که ایده یک پرینتر سه بعدی در هر خانه مطرح شد ، از دستیابی به آن ایده دور شده است. به همین بسیاری از شرکت های سازنده پرینترهای سه بعدی در حال برنامه ریزی برای کاهش تولید پرینترهای سه بعدی خانگی و روی آوردن به دستگاه هایی سازند قطعات نهایی و صنعتی هستند.

شرکت 3d Systems نیز برای جلوگیری و مقابله با مشکلات پیش رو دست به تغییرات بزرگ و اساس در ساختار و استراتژی های شرکت خود زده است. انتصاب  مدیر عامل جدید شرکت Vyomesh Joshi در آوریل نقطه عطفی عمده در تغییرات این شرکت بوده، و جوشی به زودی از برنامه ها و رویاهای خود برای این شرکت سخن خواهد گفت. حرکت از یک فرایند نمونه سازی که زمانی سنگ بستر فناوری پرینت سه بعدی بوده است به سمت ساخت قطعات نهایی و صنعتی. به عنوان بخشی از استراتژی و تغییرات این شرکت همکاری خود با غول نرم افزاری دنیا PTC و چندین همکاری دیگر را اعلام کرده است.

 

شرکت 3d Systems

همکاری های شرکت 3d Systems با دیگر غول های صنعت پرینت سه بعدی

 

به عنوان بخشی از برنامه شرکت 3d Systems برای تبدیل شدن به شرکت تولید پرینترهای سه بعدی نهایی ساز ، Joshi توضیح خواهد داد که اکوسیستم شرکت چگونه به این سمت خواهد رفت تا مشتریان خود را با به تخمین قیمت، طراحی، شبیه سازی، ساخت، بازرسی و مدیریت یک قطعه برای ساخت آن با فناوری پرینت سه بعدی به شکل یک قطعه نهایی آماده استفاده ، آشنا خواهد کرد.

یکی از که شرکت 3d Systems قصد توسعه آن در برنامه های جدید خود را دارد ، همکاری های گسترده با شرکت های مختلف است. این شرکت به زودی همکاری خود را شرکت آمریکایی PTC غول نرم افزار کامپیوتری دنیا به خصوص در طراحی های دو بعدی و سه بعدی ، به طور رسمی اعلام خواهد کرد. Jim Heppelmann مدیرعامل شرکت PTC در کنفرانس IMTS در کنار Joshi خواهد بود تا برنامه های این دو شرکت برای همکاری یکپارچه برای توسعه پرینت سه بعدی شرکت 3d Systems را اعلام کنند. این همکاری منجر به تولید سیستم جدید Creo بر پایه ای نرم افزارهای CAD خواهد شد. این همکاری به استفاده کنندگان از سیستم کرئو این امکان را خواهد داد تا بدون هیچ نقصی کل پروسه پرینت سه بعدی از نرم افزارهای CAD تا ساخت قطعه را مدیریت کنند.


اشتراک گذاری