• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


با SleepLab مشکل خروپف را برای همیشه فراموش کنید

ژانویه 18, 2020

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی اخبار تکنولوژی, مقالات

ضد خروپف SleepLab یک محصول انقلابیست که خواب شما را برای همیشه متحول خواهد کرد.

این وسیله فوق العاده از تکنیک تحریک ماهیچه‌ها استفاده میکند تا شما خوابی رویایی و بدون خروپف را داشته باشید.

با توجه به تعداد زیاد افرادی که به خاطر خروپف کردن خودشان یا شریک زندگیشان از بیخوابی رنج  میبرند زمان آن رسیده که راه حلی وارد بازار شود. اکثر مبتلایان به این مشکل هر ترفندی را برای اصلاح وضعیت خود به کار برده اند از جمله خوابیدن به پهلو، هیپنوتیزم و حتی تولیدات جانبی که هیچکدام به اندازه کافی کارآمد نیستند. این محصولات در مقابله با ناحیه کلیدی (عضلات ) که مردم را از خروپف باز می دارد ، ناکام هستند.

اگر شما یکی از افراد زیادی هستید که خسته شده اید و می خواهید یک بار برای همیشه از خروپف جلوگیری کنید ، پس باید ضد خروپف SleepLab را امتحان کنید ، این بهترین کالایی است که تاکنون خریداری کرده اید.

ضد خروپف SleepLab از تکنولوژی پیشرفته برای جلوگیری از خروپف استفاده مکند.

نه فقط هر فناوری ، پیشرفته ترین و مدرن ترین فناوری موجود. به جای ارائه راه حل موقت که دوام ندارد ، ضد خروپف SleepLab کمک می‌کند تا خروپف کاملا از بین برود. این دقیقاً با استفاده از فناوری تشخیص صدا ، صداهای خروپف را شناسایی می کند. از طریق شناخت هدایت استخوان ، عضلات تنفسی را ماساژ می دهد تا از خروپف جلوگیری کند.

یک خواب‌آور معمولی میزان موفقیت پایینی دارد و با استفاده از فناوری محدود فقط به تعداد انگشت شماری از مردم کمک میکند.

ضد خروپف SleepLab میتواند شخصی سازی شود

کمک خوابهای امروزی موجود در بازار قابل تنظیم نیستند، این یعنی شما فقط یک تنظیمات اولیه دارید که یا برای شما کارآمد خواهد بود یا خیر. ضد خروپف SleepLab را میتوان از طریق 36 سطح مداخله تنظیم کرد.

ضد خروپف SleepLab به موبایل شما وصل میشود

با استفاده از بلوتوث به گوشی وصل شده و میتوانید با استفاده از برنامه و انجام تنظیمات، نقطه‌ای را که دیگر خروپف نمیکنید پیدا کرده و خواب شبانه راحتی داشته باشید. همچنین، با استفاده از برنامه میتوانید نمودار خواب خود را رصد کنید و به این پی ببرید که چه مواردی خواب شما را تحت‌الشعاع قرار میدهد. مثلا ببینید که رژیم غذایی چه تاثیری در خوابتان دارد.

SleepLab قابل حمل است

وقتی که با اتوبوس یا قطار سفر میکنید، خروپف کردنتان میتواند برای دیگران ایجاد مزاحمت کند. بنابراین باید دستگاه ضد خروپفتان قابل حمل باشد.خوشبختانه  SleepLab را میتوانید در هرجا با خود به همراه داشته باشید و از اقامت بدون استرس لذت ببرید.

SleepLab بسیار راحت است

ضد خروپفهای قدیمی که به بینی وصل میشدند در اکثر مواقع برای افراد ایجاد نارضایتی و مزاحمت میکردند و در هنگام تکان خوردن در خواب، جا‌به‌جا میشدند. SleepLab با دارا بود بالشتک نرمی که به گلو میچسبد احساس راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این وسیله فقط 10 گرم وزن دارد و شم احساس سنگینی نخواهید کرد.

ضد خروپف sleeplab

SleepLab  از نظر بالینی به اثبات رسیده است

SleepLab  در تمام شب کار میکند

با هر بار شارژ این دستگاه میتوانید تا 20ساعت از آن استفاده کنید و تا 50 ساعت در حالت استند باای قرار دهید.

 


اشتراک گذاری