• اصفهان - شهرک صنعتی امیرکبیر - خیابان عطاالملک - فاز 1 - شماره 654
  • 03133878952

ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک صنایع نفت

استفاده از به روزترین چاپگرهای سه بعدی

پیشرو در خدمات فنی مهندسی


پرینتر سه بعدی شکلات 99 دلاری ! چاپ سه بعدی شکلات در خانه!

اکتبر 16, 2016

ارسال شده توسط عرفان

دسته بندی پرینتر سه بعدی

در سال 2011 یک گروه از محققان در دانشگاه اکستر بریتانیا اولین پرینتر سه بعدی شکلات را با هزینه ای حدود 2800 پوند ابداع کردند. بعد از آن و با ورود شرکت 3d systems به این بازار ، عشاق شیرینی و شکلات میتوانستند هوس های خود را با پرینت سه بعدی استادانه کیک یا شکلات سفارشی خود ، ارضا کنند. شرکت 3d systems دو پرینتر سه بعدی شکلات ChefJet و ChefJet pro را به بازار معرفی کرد اما همچنان این فناوری گران بوده و برای همه قابل دسترس نبود. مدل پایه ای آن هزینه ای حدود 5000 و مدل کامل ترآن چیزی بالغ بر 10000 دلار برای مشتریان هزینه دربرمیداشت.

 

پرینتر سه بعدی شکلات 99 دلاری

 

پرینتر سه بعدی شکلات 99 دلاری

 

Quinn Karaitiana یک مشتاق واقعی صنعت پرینت سه بعدی و پیشرفت های تکنولوژی در این حوزه است. او اولین بار یک پرینتر سه بعدی شکلات 99 دلاری به نام ‘ChocaByte’ را در نمایشگاه CES2014 معرفی کرد. او که چند روز قبل از شروع نمایشگاه طراحی دستگاه را انجام داده بود ادعا میکرد که دستگاهش مقرون به صرفه ترین دستگاه پرینتر سه بعدی شکلات است. ‘ChocaByte’ از شکلات ذوب شده به عنوان کارتریج استفاده میکند. شکلات را میتوانید در ماکروویو و یا هر وسیله ی گرمایشی دیگر ذوب کنید و داخل مخزن دستگاه بریزید. سپس مخزن در جای خود در دستگاه گذاشته و دکمه استارت را فشار دهید. همین !

یک پرینت شکلاتی میتواند در زمانی کمتر از ده دقیقه ساخته شود.

شما میتوانید با مراجعه به سایت ‘ChocaByte’ هر گونه طراحی شکلات از کتابخانه قالب آنلاین دانلود کنید. و یا طرح های سفارشی خود در آن جا اپلود کنید. این پرینتر سه بعدی شکلات در سایزی کوچک و قابل استفاده در میز کار آشپرخانه شما است. این دستگاه هر طرح شکلاتی مورد نظر شما را در اندازه 2*2*1 اینچ پرینت میکند.

قیمت این دستگاه 99 دلار است. ارزان ترین پرینتر سه بعدی شکلات در دنیا!


اشتراک گذاری